Friday, February 25, 2011

kite tidak pernah sempurna

'saya ingat saya faham diri awak, tp sebenarnya saya tidak'
>> sbb saya slalu lupe ape y awk suke, ape y awak pesan<<

'saya ingat saya melindungi diri awak, tp sebenarnya saya tidak'
>> sbb saya pernah pergi dari awak 1 mase dulu<<

'saya ingat saya slalu wat awak gembira, tp sebenarnye saya tidak'
>> sbb setiap ari ade jek perkare y saya xkn puas ati kt awak<<

TAPI..........
pernah tak awak tahu setiap kali awak sedey,
saya 1000 kali lagi sedey dr awak..

                                                                                                     dan

 biler awak ckp I LOVE U dlm phone,
ati saya berbunge2 riang gembiranye..

                                                                                                       dan

biler awak ckp nk kuar makn n g main 
snooker ngn kwn2 awak, sy akn tunggu
awak smpai ke pagi sbb sy nk sntiase 
bersame awak..

saya tak kate saya sempurna utk awak
tp saya nk awak taw y awak ckup sempurna utk saya
saya tak kate saya terbaek utk awak
tp saya nk awak taw y awak adlh y terbaik pernah ade dlm idup saya
dan 
saya juga xpernah kata y awak perlukan sy
tp saya nk awak taw y saya perlukan awak dlm idup saya


byk PERKARA y kadang2 wat kite lupe tentang orang y kite sayang
walau sekecik2 mane ia, kadang2 perkara itu y membuat kte selalu bertengkar
dan berulang2 setiap hari...
kerana
 "KITA TIDAK PERNAH SEMPURNA"

No comments:

Post a Comment